Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24678
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова М. С.-
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.date.accessioned2021-02-12T10:00:01Z-
dc.date.available2021-02-12T10:00:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАстахова М. С. Упровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи. / М. С. Астахова, Г. Ю. Кравченко. // Integration of scientific bases into practice: матеріали IV міжнародної науково-практ. конф., 12-16 жовт. 2020 р. : тези допов. – Стокгольм, Швеція, 2020. – С. 262-264.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24678-
dc.description.abstractУ тезах проаналізовано концептуальні положення впровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школи, розкрито погляди науковців на поняття «тренінг» та взаємопов’язані етапи реалізації тренінгів під час професійної підготовки майбутнього фахівця протягом навчання у закладі вищої освіти, виокремлено групи корпоративних тренінгів, з акцентовано на негативних аспектах групової роботи.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтренінгru_RU
dc.subjectгрупова роботаru_RU
dc.subjectтехнологіяru_RU
dc.subjectвзаємодіяru_RU
dc.titleУпровадження тренінгових технологій в освітній процес вищої школиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Астахова, Кравченко_Тези.pdf167,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.