Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24670
Название: Modern aspects of organizing the marketing activity
Авторы: Mazorenko O. V.
Myronova O. M.
Ключевые слова: marketing
marketing organizational structure
traditional marketing organizational structure
contemporary marketing organizational structure
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Mazorenko O. V. Modern aspects of organizing the marketing activity / O. V. Mazorenko, O. M. Myronova. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V науково-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов.– Одеса : «Гельветика», 2020. – С. 212–213.
Краткий осмотр (реферат): The essence and content of modern marketing activities organizing. Factors influencing size of marketing organization are identified. Traditional types of marketing organizational structures are analyzed. Their strengths and weaknesses are considered. The contemporary marketing organizational structures are described. It is proved that all types of marketing organizational structures have unique strengths.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24670
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mazorenko,Myronova-tezis.pdf109,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.