Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23676
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іваніга О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-08T09:02:21Z | - |
dc.date.available | 2020-09-08T09:02:21Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Іваніга О. В. Керування самостійною роботою студентів немовних факультетів під час викладання англійської мови / О. В. Іваніга // Інноваційна Педагогіка. –– Херсон : Видавничий дім “Гельветика”, 2019. – Вип. 17, Т. 1. – С. 69–72. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23676 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено основні підходи до керування самостійною роботою студентів немовних факультетів під час вивчення англійської мови. Висвітлено основні підходи науковців щодо визначення сутності самостійної роботи. На основі аналізу наукової літератури установлено, що керування самостійною роботою студентів є складним педагогічним процесом, який умовно можна поділити на три складові: планування, організація та контроль. У статті висвітлено основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів під час вивчення англійської мови (добір англомовної літератури для презентації та індивідуального читання, переклад текстів зі спеціальності, опрацювання матеріалу з тем, що передбачено робочими програмами, виконання вправ на відповідну тематику, самостійний перегляд рекомендованих викладачем відеороликів на каналі You Tube, підготовка до виступу з доповіддю на занятті тощо). Представлено досвід до організації самостійної роботи студентів (встановлення оптимальної пропорції між виконавчою та творчою діяльністю студентів, забезпечення добору таких методик і завдань, які б орієнтували студентів не на механічне вивчення матеріалу, а на свідоме засвоєння матеріалу та на формування здатності використовувати здобуті знання під час спілкування з носіями мови). Установлено, що важливе місце в керівництві педагогом самостійною роботою займає етап контролю (перевірка самостійної діяльності студентів, її аналіз та оцінка, робота над помилками). З’ясовано, що для ефективного контролю самостійної роботи студентів викладач має володіти вихідною (сформованість вмінь самостійної роботи; рівень знань, на базі яких буде виконуватися завдання) інформацією щодо готовності студентів виконувати цей вид роботи, поточною та кінцевою (досягнутий рівень знань, умінь та навичок, недоліки виконанні роботи, рівень самостійності під час виконання завдань) інформацією. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.publisher | Видавничий дім “Гельветика” | ru_RU |
dc.subject | керівництво | ru_RU |
dc.subject | планування | ru_RU |
dc.subject | контроль | ru_RU |
dc.subject | самостійна робота | ru_RU |
dc.subject | студенти | ru_RU |
dc.title | Керування самостійною роботою студентів немовних факультетів під час викладання англійської мови | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іваніга_Стаття.pdf | 134,03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.