Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22928
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лебедєва І. Л. | - |
dc.contributor.author | Норік Л. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-21T09:25:31Z | - |
dc.date.available | 2020-05-21T09:25:31Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Лебедєва І. Л. Визначення ефективності імплементації концепції неперервної математичної підготовки в процес навчання майбутніх фахівців в галузі економіки і менеджменту / І. Л. Лебедєва, Л. О. Норік // Фізико-математична освіта. - 2020. – Вип. 1(23). - С. 65-70. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22928 | - |
dc.description.abstract | Основою сучасної освітньої парадигми є математизація суспільних наук як складова концепції неперервної математичної підготовки фахівців. В ХНЕУ ім. С. Кузнеця одним із методів формування у студентів здібностей до використання математичного апарата в ході розв’язання завдань економічного спрямування є залучення їх до підготовки творчого завдання у вигляді наукової статті. Стаття присвячена визначенню відповідності між теоретичними знаннями щодо можливостей застосування математичних методів у ході дослідження студентами економічних процесів та явищ, і тим, в якій мірі вони використовують ці знання під час проведення наукових досліджень в межах дисциплін, що відповідають їх фаховим спрямуванням. Опрацьовано статті студентів за 2015 – 2017 роки, що були надруковані у одному з наукових видань ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Для оцінювання рівня використання математичного апарату було сформульовано певні критерії і відповідність статті кожному з цих критеріїв оцінено за п’ятибальною шкало. Для визначення того, чи є значущою різниця між середніми балами, що отримали роботи студентів різних років навчання, застосовано статистичний t-критерій Стьюдента. Аналіз статей студентів вказує на необхідність посилення міждисциплінарних зв’язків в процесі навчання. Розроблення інтегрованих робочих програм може стати ланцюгом між навчальними дисциплінами та забезпечити побудову цілісної системи навчання. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | компетентнісний підхід | ru_RU |
dc.subject | STEM-технологія | ru_RU |
dc.subject | неперервна математична підготовка | ru_RU |
dc.subject | наукова стаття як творче завдання | ru_RU |
dc.subject | рівень застосування математичного апарату | ru_RU |
dc.title | Визначення ефективності імплементації концепції неперервної математичної підготовки в процес навчання майбутніх фахівців в галузі економіки і менеджменту | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ВМЕМ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2020_1-23-Lebedeva-Norik_FMO.pdf | 963,86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.