Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22586
Название: Підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України за допомогою ефективної стратегії маркетингу
Авторы: Астахова І. Е.
Шевченко В. В.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентна перевага
бенчмаркінг
маркетингова стратегія
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Астахова І. Е. Підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України за допомогою ефективної стратегії маркетингу / І. Е. Астахова, В. В. Шевченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 289–293.
Краткий осмотр (реферат): Проведене дослідження, яке є об’єктивно необхідним задля формування конкурентної переваги промислового вітчизняного товаровиробника на світових ринках, розробки маркетингових стратегій, нових підходів до управління. Проведений аналіз впливу маркетингових факторів на конкурентоспроможність підприємств промислового комплексу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22586
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Астахова Шевченко.pdf390,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.