Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 92.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Маркетингові інноваційні практики в міжнародному бізнесіКозуб В. О.; Бондаренко Л. М.; Козуб В. А.; Бондаренко Л. Н.; Kozub V. O.; Bondarenko L. M.
2018Критерії формування конкурентоспроможності товарного експортуКозуб В. О.; Холод Ю. О.; Козуб В. А.; Холод Ю. А.; Kozub V. O.; Kholod Y. O.
2019Transparency of the enterprise: theoretical based and evaluation practiceKrasnokutska N. S.; Kruhlova O. A.; Kozub V. O.; Краснокутська Н. С.; Круглова О. А.; Козуб В. О.; Краснокутская Н. С.; Круглова Е. А.; Козуб В. А.
2018Особливості та технології маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємстваКійко С. М.; Козуб В. О.; Кийко С. Н.; Козуб В. А.; Kiiko S. M.; Kozub V. O.
2022Методичні аспекти формування міжнародної товарної стратегії підприємства з використанням методів оптимізаціїБестужева С. В.; Козуб В. О.
2022Оптимізація умов зовнішньоекономічного контракту з використанням міжнародних комерційних термінів INCOTERMSКозуб В. О.; Бестужева С. В.
2022Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки УкраїниПроскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Козуб В. О.
2022Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваКозуб В. О.; Кандзюба Є. Р.
2022Теоретичні аспекти формування експортного потенціалу підприємстваКозуб В. О.; Горохова В. Ю.
2022Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компанійКозуб В. О.; Кандзюба Є. Р.