Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21671
Название: Features of marketing activity in the smartphone market
Другие названия: Особливості маркетингової діяльності на ринку смартфонів
Особенности маркетинговой деятельности на рынке смартфонов
Авторы: Myronova O. M.
Миронова О. М.
Миронова О. Н.
Ключевые слова: marketing activity
marketing plan
smartphone market
smartphone producer
product
price
маркетингова діяльність
маркетинговий план
ринок смартфонів
виробник смартфонів
продукт
ціна
маркетинговая деятельность
маркетинговый план
рынок смартфонов
производитель смартфонов
цена
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Myronova O. M. Features of marketing activity in the smartphone market / O. M. Myronova // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. – 2019. – №29. – С. 247-252. - Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/29_2019_ukr/39.pdf.
Краткий осмотр (реферат): In the article the importance of the marketing activity at an enterprise is justified. The role of the marketing planning in the enterprise’s marketing activity is substantiated. The different approaches of defining essence of the marketing and marketing plan are analyzed. The morphological analysis of the term «marketing plan» is performed. The authors view of the marketing plan defining is formulated. The necessity of the understanding the market activity features in different business areas is justified. The analysis of worldwide smartphone market is performed. The analysis of the leading smartphone producers’ activity in the last years is performed. The main problems in their product and price policy are identified. The main directions for improving their marketing activity are proposed. The main features of the enterprise marketing activity in smartphone market are identified. The general measures of marketing activity for improving market position for smartphone producers are suggested. У статті обґрунтовано важливість маркетингової діяльності на підприємстві. Зазначено, що маркетингова діяльність є однією з підсистем менеджменту, а отже, має свої специфічні функції. Серед якої слід виділити маркетингове планування. Особливу роль маркетингового планування у загальній маркетинговій діяльності підприємства було обґрунтовано. Проаналізовано різні підходи щодо визначення сутності маркетингу та маркетингового плану. Наведений аналіз дозволив визначити основні подібності та відмінності у наведених визначень. Для більш наочного представлення наведено морфологічний аналіз поняття «маркетинговий план», який дозволив сформулювати авторський підхід до визначення маркетингового плану. Для того, щоб маркетинговий план був ефективним, він повинен враховувати особливості тієї сфери діяльності, в якій працює підприємство. Оскільки метою даного дослідження було виявлення особливостей маркетингової діяльності на ринку смартфонів, то було проведено аналіз світового ринку смартфонів за останній роки. Наведений аналіз дозволив виокремити п’ять лідерів серед виробників смартфонів на світовому ринку. Аналіз проводився на основі статистики світових продажів смартфонів. Також було виокремлено основні проблеми, з якими стикалися лідери виробництва смартфонів, та проаналізовані їх причини. Акцент в аналізі був на продуктовій та ціновій політиці зазначених підприємств. На основі аналізу біло запропоновано напрямки удосконалення маркетингової діяльності підприємств-виробників смартфонів. Також аналіз дозволив виокремити основні особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку смартфонів та запропонувати загальні маркетингові заходи, які дозволять поточним лідерам ринку смартфонів покращити свої позиції на ринку смартфонів. Серед них можна виділити: створення нових технологічних виробів, які дозволять підприємствам займати нові сегменти ринку або навіть виходити на нові ринки; поширювати впізнаваність бренду серед потенційних покупців через спонсорську та виставкову діяльність; підвищувати якість смартфонів та застосовувати новітні технології у їх виробництві. В статье обоснована важность маркетинговой деятельности на предприятии. Обоснована роль маркетингового планирования в маркетинговой деятельности предприятия. Проанализированы различные подходы в отношении определения сущности маркетинга и маркетингового плана. Проведен морфологический анализ понятия «маркетинговый план». Сформулировано авторский подход к определению маркетингового плана. Обоснована необходимость в понимании особенности маркетинговой деятельности предприятий различных сфер деятельности. Проведен анализ мирового рынка смартфонов. Проведен анализ деятельности ведущих производителей смартфонов за последние годы. Определены основные проблемы их продуктовой и ценовой политики. Предложены основные направления улучшения их маркетинговой деятельности. Выделены основные особенности маркетинговой деятельности предприятия на рынке смартфонов. Предложены основные мероприятия по улучшению маркетинговой позиции производителей смартфонов.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21671
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Myronova.pdf200,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.