Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19946
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРубан В. В.-
dc.contributor.authorРубан В. В.-
dc.contributor.authorRuban V. V.-
dc.date.accessioned2018-11-08T08:08:07Z-
dc.date.available2018-11-08T08:08:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтратегічний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. В.В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (713 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19946-
dc.description.abstractПодано методичні рекомендації, призначені для поглиблення, систематизації знань, здобутих студентами у процесі вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни, і контролю за ними. Вирішення запропонованих завдань сформує у студентів практичні навички розроблення маркетингової політики підприємств у сучасних умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня. Представлены методические рекомендации, предназначенные для углубления, систематизации знаний, полученных студентами в процессе изучения теоретической части учебной дисциплины, и контроля за ними. Решение предложенных заданий сформирует у студентов практические навыки разработки маркетинговой политики предприятий в современных условиях. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня. Guidelines designed for deepening, systematization and control of knowledge acquired by students in the learning of the theoretical part of the academic discipline are given. Carrying out the given tasks will help students to form practical skills in the development of company marketing policy in the present-day environment. For Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing".uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегический маркетингuk
dc.subjectспросuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectценаuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectstrategic marketinguk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectproductuk
dc.subjectpriceuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectstrategyuk
dc.titleСтратегічний маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняuk
dc.title.alternativeСтратегический маркетинг : методические рекомендации к выполнению практических заданий для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровняuk
dc.title.alternativeStrategic Marketing : guidelines to practical assignments for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"uk
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017 - Рубан В В.PDF1,27 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.