Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18811
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПритиченко Т. І.-
dc.contributor.authorПритыченко Т. И.-
dc.contributor.authorPrytychenko T. I.-
dc.date.accessioned2018-04-25T09:47:10Z-
dc.date.available2018-04-25T09:47:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Т.І. Притиченко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (654 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 48 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18811-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, матеріал для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.en_US
dc.description.abstractПредставлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, материал для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), критерии оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня всех форм обучения.en_US
dc.description.abstractThe thematic plan of the academic discipline and its contents are given according to the modules and themes. Plans of lectures and seminars (practical training), material for consolidation of knowledge (tasks for independent work, test questions), the criteria for assessment of students' knowledge are presented. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing" of all forms of study.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectстратегії виходу на зовнішній ринокen_US
dc.subjectорганізація міжнародного маркетингуen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectмаркетинговая политикаen_US
dc.subjectмаркетинговая средаen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectстратегии выхода на внешний рынокen_US
dc.subjectорганизация международного маркетингаen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectthe strategy of entering foreign marketsen_US
dc.subjectthe organization of international marketingen_US
dc.titleМіжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняen_US
dc.title.alternativeМеждународный маркетинг : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровняen_US
dc.title.alternativeInternational Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"en_US
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017 - Притиченко Т. І..pdf587,91 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.