Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18772
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМажник Н. А.-
dc.contributor.authorMazhnyk N. A.-
dc.date.accessioned2018-04-23T12:26:23Z-
dc.date.accessioned2018-04-23T12:26:57Z-
dc.date.available2018-04-23T12:26:23Z-
dc.date.available2018-04-23T12:26:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМажник Н. А. Вивчення індивідуальних особливостей студентів в освітньому процесі / Н. А. Мажник // Вісник післядипломної освіти. – 2017. – № 5(34). – С. 56-67.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18772-
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18773-
dc.description.abstractУ статті розглянуто загальні особливості індивідуального підходу в навчанні на сучасному етапі, диференціації навчання як однієї з форм індивідуалізації. Узагальнено наукові підходи до визначення поняття «індивідуалізація». Проаналізовано психологічну характеристику основних властивостей студентів різних курсів. Дано аналіз індивідуальних особливостей студентів на основі анкетування. Зазначається, що індивідуальний підхід у навчанні буде тоді ефективним, якщо індивідуальна й пізнавальна діяльність студентів виступатиме в ролі органічного елемента їхньої самостійної роботи. Запропоновано методи реалізації індивідуального підходу до навчання студентів та інструменти для його поглибленого впровадження на рівні закладу вищої освіти.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрены общие особенности индивидуального подхода в обучении на современном этапе, дифференциации обучения как одной из форм индивидуализации. Обобщены научные подходы к определению понятия «индивидуализация». Проанализирована психологическая характеристика основных свойств студентов разных курсов. Дан анализ индивидуальных особенностей студентов на основе анкетирования. Отмечается, что индивидуальный подход в обучении будет тогда эффективен, когда индивидуальная, познавательная деятельность студентов станет выступать в роли органического элемента их самостоятельной работы. Предложены методы реализации индивидуального подхода к обучению студентов и инструменты для его углубленного внедрения на уровне учреждения высшего образования.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the general characteristics of the individual approach in teaching, the properties of its current state, the differentiation of education as one of its forms of individualization. Generalized scientific approaches to the definition of the concept of individualization. The psychological characteristics of the basic properties of the student's age at different courses are analyzed. The analysis of individual characteristics of students on the basis of questionnaires was conducted. It is noted that an individual approach to learning will then be effective when the individual, cognitive activity of students will act as an organic element of their independent work. The offered methods of realization of an individual approach to the students' training and the tools of in-depth studying of it at the higher education institution level.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectтемпераментen_US
dc.subjectхарактерen_US
dc.subjectпсихологічні особливостіen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectіндивідуальний підхідen_US
dc.subjectдифференциацияen_US
dc.subjectтемпераментen_US
dc.subjectхарактерen_US
dc.subjectпсихологические особенностиen_US
dc.subjectучебный процессen_US
dc.subjectиндивидуальный подходen_US
dc.subjectdifferentiationen_US
dc.subjecttemperamenten_US
dc.subjectcharacteren_US
dc.subjectpsychological peculiaritiesen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.subjectindividual approachen_US
dc.titleВивчення індивідуальних особливостей студентів в освітньому процесіen_US
dc.title.alternativeМетодика изучения индивидуальных особенностей студентов в образовательном процессеen_US
dc.title.alternativeMethodology for studying the individual features of students in the educational processen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 37.091.2-057.87en_US
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стр из ВИСНИК_5_34_2017_верст_ПЕДАГОГИКА - статья.pdf358,44 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.