Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18113
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАчкасова С. А.-
dc.date.accessioned2018-01-11T09:36:49Z-
dc.date.available2018-01-11T09:36:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАчкасова С. А. Якість, моніторинг та періодичність перегляду освітніх програм у вищому навчальному закладі / С. А. Ачкасова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2017. – №5(69). – C. 194-205.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18113-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано підходи до оцінки якості, моніторингу та періодичності освітніх програм у вищому навчальному закладі при реалізації системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти. Підкреслена необхідність реалізації студентоцентрованого і компетентнісного підходів при розробці програм та здійсненні моніторингу якості вищої освіти. Визначено вимоги до експертів у процесі залучення для оцінки моніторингу та перегляду освітніх програм, підходи до оцінки їхньої якості та визначено, що пріоритетними періодами перегляду освітніх програм є рік та необхідність перегляду за результатами моніторингу. Одержані результати нададуть змогу сформувати власні підходи закладам вищої освіти щодо оцінки якості, моніторингу та періодичності освітніх програм.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectосвітня програмаen_US
dc.subjectсистема внутрішнього забезпечення якості вищої освітиen_US
dc.subjectякість освітніх програмen_US
dc.subjectмоніторинг освітніх програмen_US
dc.titleЯкість, моніторинг та періодичність перегляду освітніх програм у вищому навчальному закладіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378.147:811.111en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.