Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18010
Назва: Маркетинг послуг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Маркетинг услуг : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Services Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Алдохіна Н. І.
Алдохина Н. И.
Aldokhina N. I.
Теми: послуга
маркетинг послуг
комплекс маркетингу
якість послуг
посередницька діяльність
готельний та туристичний бізнес
банківський маркетинг
услуга
маркетинг услуг
комплекс маркетинга
качество услуг
посредническая деятельность
гостиничный и туристический бизнес
банковский маркетинг
services
services marketing
marketing mix
quality of service
agency business
hospitality and tourism
bank marketing
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетинг послуг. Робоча програма для студ. спец. 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Н. І. Алдохіна; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (868 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 64 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Наведено плани лекцій, семінарських, практичних і самостійних занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.
Приведен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Представлены планы лекций, семинарских, практических и самостоятельных занятий, материалы для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня.
The thematic plan of the academic discipline and its content are given according to the modules and themes. Plans for lectures, seminars, practical classes and self-study, materials for consolidation of knowledge (tasks for self-study, test questions), professional competences which a student must possess after studying the discipline are presented. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18010
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-80-ЕВ Алдохіна Н І.pdf714,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.