Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16771
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАзізова К. М.-
dc.contributor.authorПочуєва О. О.-
dc.date.accessioned2017-06-19T10:07:01Z-
dc.date.available2017-06-19T10:07:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationAzizova K. M., Pochueva O. O. Self-evaluation of the quality of students’ learning outcomes in higher education / K. M. Azizova, O. O. Pochueva // Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doświadczenie. – Łódź, Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności – 2016. – № 4 (8). – P. 95–100.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16771-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та зміст поняття самооцінки якості результатів навчання у вищому навчальному закладі. Визначено індикатори моніторингу та самооцінки результатів навчання, які містять показники, що характеризують результати науково-дослідної діяльності студентів, результати навчання студентів, працевлаштування студентів та контингент студентів. Наведено алгоритм розрахунку узагальнюючого показника якості результатів навчання у вищому навчальному закладі в розрізі його факультетів, на основі якого формується матриця самооцінки якості результатів навчання у вищому навчальному закладіen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectрезультати навчанняen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectконтрольen_US
dc.titleСамооцінка якості результатів навчання у вищому навчальному закладіen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.PDF6,01 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.