Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16400
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипенко А. А.-
dc.contributor.authorФартушняк О. В.-
dc.contributor.authorПасічник І. Ю.-
dc.contributor.authorПасичник И. Ю.-
dc.contributor.authorPylypenko A. A.-
dc.contributor.authorFartushnyak O. V.-
dc.contributor.authorPasichnyk I. Y.-
dc.date.accessioned2017-06-01T12:03:07Z-
dc.date.available2017-06-01T12:03:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПилипенко А. А. Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпечення : монографія / А. А. Пилипенко, О. В. Фартушняк, І. Ю. Пасічник. – Х.: [ФОП Лібуркіна Л. М.], 2017. – 274 с.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16400-
dc.description.abstractМонографію присвячено теоретичному обґрунтуванню й розробці методичного забезпечення управління конкурентоспроможністю продукції. Уточнено понятійно-категоріальний базис дослідження, розроблено теоретичні положення організації управління конкурентоспроможністю продукції на основі маркетингової стратегії. Оцінено вплив параметрів маркетингової діяльності промислових підприємств на результативність управління конкурентоспроможністю продукції. Удосконалено процедуру кількісного обґрунтування параметрів реалізації стратегій маркетинг-міксу підприємства в короткостроковому періоді. Удосконалено процедуру визначення рівня конкурентоспроможності продукції. В роботі розроблено методичні рекомендації з підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в системі управління конкурентоспроможністю продукції. Розвинуто методичний підхід до обґрунтування керівних впливів системи управління конкурентоспроможністю продукції.en_US
dc.description.abstractМонография посвящена теоретическому обоснованию и разработке методического обеспечения управления конкурентоспособностью продукции. Уточнен понятийно-категориальный базис исследования, разработаны теоретические положения организации управления конкурентоспособностью продукции на основе маркетинговой стратегии. Оценено влияние параметров маркетинговой деятельности промышленных предприятий на результативность управления конкурентоспособностью продукции. Усовершенствована процедура количественного обоснования параметров реализации стратегий маркетинг-микса предприятия в краткосрочном периоде. Усовершенствована процедура определения уровня конкурентоспособности продукции. В работе разработаны методические рекомендации по повышению эффективности использования маркетингового инструментария в системе управления конкурентоспособностью продукции. Усовершенствован методический подход к обоснованию управляющих воздействий системы управления конкурентоспособностью продукции.en_US
dc.description.abstractThe monograph is devoted to theoretical substantiation and development of methodical ground for product competitiveness management based on marketing strategy. The thesis specifies conceptual and categorical basis of research, theoretical principles of product competitiveness management based on marketing strategy and estimates the impact of marketing activity parameters of industry companies on effectiveness of product competitiveness management. The quantitative justification procedure for implementation companies marketing mix strategies in the short term is improved. The thesis develops guidelines for enhancing marketing instruments included in product competitiveness management system and proposes improved methodical approach to grounding managerial impacts of product competitiveness management system.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїen_US
dc.subjectуправління конкуренто¬спроможністю продукціїen_US
dc.subjectсистема управління конкурентоспроможністю продукціїen_US
dc.subjectкон’юнктура ринкуen_US
dc.subjectмаркетинг-мікс підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectконкурентоспособность продукцииen_US
dc.subjectуправление конкурентоспособностью продукцииen_US
dc.subjectсистема управления конкурентоспособностью продукцииen_US
dc.subjectконъюнктура рынкаen_US
dc.subjectмаркетинг-микс предприятияen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectproduct competitivenessen_US
dc.subjectproduct competitiveness managementen_US
dc.subjectproduct competitiveness management systemen_US
dc.subjectcompany marketing mix systemen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketing strategy effectivenessen_US
dc.titleКонкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпеченняen_US
dc.title.alternativeКонкурентоспособность продукции промышленного предприятия: организация управления и маркетинговое обеспечениеen_US
dc.title.alternativeThe competitiveness of production of industrial enterprise: the organization of management and marketing softwareen_US
Располагается в коллекциях:Монографії (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1-2-Фартушняк.pdf104,8 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.