Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1625
Назва: ЗВАЖЕНІ ДІЇ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ САЙТА ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЇ
Автори: Сиволоб А. О.
Теми: Інтернет-маркетинг
регресійний аналіз
e-commerce
промоакція
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Сиволоб А. О. ЗВАЖЕНІ ДІЇ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ САЙТА ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЇ / А. О. Сиволоб // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 136-139
Короткий огляд (реферат): Розглянуто роль Інтернет-ресурсів як одного з інструментів маркетингу, проаналізовано залежність між промоакціями та прибутковістю сайта чи компанії. На основі методу множинної регресії визначено види промоакцій, що більшою мірою впливають на зростання кількості користувачів того чи іншого ресурсу.
Рассмотрена роль Интернет-ресурсов как одного из инструментов марке¬тинга, проанализирована зависимость между промоакциями и прибыльностью сайта или компании. На основе метода множественной регрессии определены виды промоакций, которые в большей мере оказывают влияние на увеличение количества пользователей того или иного ресурса.
The role of Internet resources as one of the marketing instrument is considered, the dependence between promoactions, and profitability of site or a company is analysed. On the basis of multiple regression method the types of promoaction influencing the expansion in the number of certain resource user are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1625
Розташовується у зібраннях:№14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.