Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16187
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПотрашкова Л. В.-
dc.contributor.authorАндрющенко Т. Ю.-
dc.contributor.authorPotrashkova L. V.-
dc.contributor.authorAndriushchenko T. Y.-
dc.date.accessioned2017-05-22T08:04:40Z-
dc.date.available2017-05-22T08:04:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПотрашкова Л. В. Комплекс задач прийняття рішень з управління партнерськими відносинами поліграфічного підприємства з постачальниками / Л. В. Потрашкова, Т. Ю. Андрющенко // Системи обробки інформації : збірник наукових праць. – Х.: Вид-во Харк. ун-т Повітряних сил ім. Івана Кожедуба, 2016. – Вип. № 4 (141). – С. 229-233.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16187-
dc.description.abstractРішення з управління партнерськими взаємовідносинами між поліграфічним підприємством та його стейкхолдерами потребують обґрунтування із застосуванням математичних методів і моделей. Для цього процес управління партнерськими відносинами повинен бути формалізований. З метою формалізації цього процесу в роботі сформовано комплекс задач прийняття рішень з управління партнерськими відносинами поліграфічного підприємства з його постачальниками. Отриманий результат складає теоретичну основу для розробки комп'ютерної системи підтримки прийняття рішень з управління партнерськими відносинами в поліграфії.en_US
dc.description.abstractРешения по управлению партнерскими взаимо-отношениями между полиграфическим предприятием и его стейкхолдерами потребует обоснования с применением математических методов и моделей. Для этого процесс управления партнерскими отношениями должен быть формализован. С целью формализации этого процесса в работе сформирован комплекс задач принятия решений по управлению партнерскими отношениями полиграфического предприятия с его поставщиками. Полученный результат составляет теоретическую основу для разработки компьютерной системы поддержки принятия решений по управлению партнерскими отношениями в полиграфии.en_US
dc.description.abstractDecisions on management partnership between the printing company and its stakeholders require justification with the application of mathematical methods and models. To this end, the management of partnerships should be formalized. With the aim of formalizing this process in the form a complex task management decision partnerships printing company with its suppliers. The result is a theoretical basis for the development of a computer system to support management decision-making partnerships in the printing industry.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectстейкхолдериen_US
dc.subjectпартнерські відносиниen_US
dc.subjectуправління партнерськими відносинамиen_US
dc.subjectспівробітництво із стейкхолдерамиen_US
dc.subjectстейкхолдерыen_US
dc.subjectпартнерские отношенияen_US
dc.subjectуправление партнерскими отношениямиen_US
dc.subjectсотрудничество со стейкхолдерамиen_US
dc.subjectstakeholdersen_US
dc.subjectpartnershipsen_US
dc.subjectmanagement of partnershipsen_US
dc.subjectcooperation with stakeholdersen_US
dc.titleКомплекс задач прийняття рішень з управління партнерськими відносинами поліграфічного підприємства з постачальникамиen_US
dc.title.alternativeКомплекс задач принятия решений по управлению партнерскими отношениями полиграфического предприятия с поставщикамиen_US
dc.title.alternativeComplex problems management decisions partnerships printing companies supplieren_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Комплекс задач_Потрашкова, Андрющенко-статья.pdf468,12 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.