Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16138
Title: Формалізація знань про процеси підготовки вихідних даних при тестуванні
Other Titles: Формализации знаний о процессе подготовки исходных данных при тестировании
Formalization of knowledge about the process of preparation of initial data during the testing
Authors: Затхей В. А.
Тесленко О. В.
Затхей В. А.
Тесленко О. В.
Zathey V. A.
Teslenko O. V.
Keywords: тестування
формалізований опис
знання
нечіткі множини
LR-інтервал
початкова умова
функція приналежності
ознака
еталонні значення
поточні значення
функціональна модель
тестирование
формализованное описание
знания
нечеткие множества
LR-интервал
начальное условие
функция принадлежности
признак
эталонные значения
текущие значения
функциональная модель
testing
formalized description
knowledge
fuzzy sets
LR-interval
initial condition
membership function
attribute
reference values
current values
functional model
Issue Date: 2017
Publisher: Вид. Рожко С. Г.
Citation: Затхей В. А. Формалізація знань про процеси підготовки вихідних даних при тестуванні / В. А. Затхей, О. В. Тесленко // Інформаційні технології: проблеми та перспективи: монографія / за заг. ред. В. С. Пономаренка – Х.: Вид. Рожко С. Г., 2017. – 447 с.
Abstract: В роботі запропонований підхід до формалізованого опису процесу визначення рівня знань студентів шляхом тестування. Враховуючи складність опису звичайними математичними моделями нечіткої, неповної і різнорідної інформації, запроновано для визначення результатів тестування використання методів штучного інтелекту, а саме використання нечітких мір і множин. Еталонні та поточні результати тестування представляються у вигляді нечітких LR-інтервалів, а процес логічного виводу на формалізованих знаннях організовується за допомогою неоднорідної функціональної мережі
В работе предложен подход к формализованного описания процесса определения уровня знаний студентов путем тестирования. Учитывая сложность описания обычными математическими моделями нечеткой, неполной и разнородной информации, запроновано для определения результатов тестирования использования методов искусственного интеллекта, а именно использование нечетких мер и множеств. Эталонные и текущие результаты тестирования представляются в виде нечетких LR-интервалов, а процесс логического вывода на формализованных знаниях организуется с помощью неоднородной функциональной сети
The paper suggests an approach to a formalized description of the process of determining the level of knowledge of students through testing. Given the complexity of the description of conventional mathematical models of fuzzy, incomplete and heterogeneous information, it is requested to determine the results of testing the use of artificial intelligence methods, namely the use of fuzzy measures and sets. The reference and current test results are represented as fuzzy LR-intervals, and the process of logical inference on formalized knowledge is organized using a heterogeneous functional network
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16138
Appears in Collections:Монографії (ІКТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монография_Затхей_Тесленко.pdf567,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.