Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-7 из 7.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Бізнес-аналітика багатовимірних процесів: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняКлебанова Т. С.; Чаговець Л. О.; Чаговец Л. А.; Klebanova T. S.; Chagovets L. O.
2017Багатовимірний аналіз даних : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" другого (магістерського) рівняКлебанова Т. С.; Гур'янова Л. С.; Чаговець Л. О.; Панасенко О. В.; Сергієнко О. А.; Клебанова Т. С.; Гурьянова Л. С.; Чаговец Л. А.; Панасенко О. В.; Сергиенко Е. А.; Klebanova T. S.; Guryanova L. S.; Chagovets L. O.; Panasenko O. V.; Sergienko O. A.
2024Математичні методи та моделі у наукових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Економіка» третього (освітньо-наукового) рівняГур’янова Л. С.
2024Математичні методи та моделі у наукових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» освітньої програми «Фінанси, банківська справа та страхування» третього (освітньо-наукового) рівняГур’янова Л. С.
2024Математичні методи та моделі у наукових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняГур’янова Л. С.
2024Математичні методи та моделі у наукових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівняГур’янова Л. С.
2024Математичні методи та моделі у наукових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГур’янова Л. С.