Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-6 из 6.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політикиПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.
2017The methodical approach to determine the feasibility of utility tariffs for heat and water supply at the macroeconomic levelBril M. S.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Lesnaya I. F.; Morozova N. L.; Бріль М. С.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Морозова Н. Л.; Бриль М. С.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.; Лесная И. Ф.
2017The methodical approach to determine the feasibility of utility tariffs for heat and water supply at the macroeconomic levelBril M. S.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Lesnaya I. F.; Morozova N. L.; Бріль М. С.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Морозова Н. Л.; Бриль М. С.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.; Лесная И. Ф.
2018Marketing research and marketing planning at macro and micro levelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.
2018Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro LevelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.
2021Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищенняПономаренко О. О.; Пивавар І. В.; Лісна І. Ф.