Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 26.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2017The methodical approach to determine the feasibility of utility tariffs for heat and water supply at the macroeconomic levelBril M. S.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Lesnaya I. F.; Morozova N. L.; Бріль М. С.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Морозова Н. Л.; Бриль М. С.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.; Лесная И. Ф.
2017The methodical approach to determine the feasibility of utility tariffs for heat and water supply at the macroeconomic levelBril M. S.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Lesnaya I. F.; Morozova N. L.; Бріль М. С.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Морозова Н. Л.; Бриль М. С.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.; Лесная И. Ф.
2014Кластерний підхід до дослідження інфляційних процесів на регіональному рівніПономаренко О. О.; Лосева О. Г.; Пономаренко А. А.; Ponomarenko O. O.; Loseva O. H.
2017Роль інтелектуального капіталу на підприємствах в сучасних умовах макроекономічного розвиткуЛісна І. Ф.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пономаренко А. А.; Lisna I. F.; Ponomarenko O. O.
2016Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2017Пріоритети розвитку мотивації найманої праці на макро та мікроекономічному рівні в умовах реформування економіки УкраїниПономаренко О. О.; Ведмідь К. В.; Пономаренко А. А.; Ведмидь Е. В.; Ponomarenko O. O.; Vedmid K. V.
2018Особливості впливу держави на розвиток бізнес сектора в УкраїніЛісна І. Ф.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пономаренко А. А.; Lisna I. F.; Ponomarenko O. O.
2013Немонетарні показники інфляції: вагомість, зв'язок та місце у класифікаціїЛосева О. Г.; Пономаренко О. О.; Пономаренко А. А.; Loseva O. H.; Ponomarenko O. O.
2018Marketing research and marketing planning at macro and micro levelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.