Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 26.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Дослідження маркетингу партнерських відносин в трансформаційній економіціКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Koval T. O.; Pоnomarenko O. O.
2021Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політикиПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.
2022Забезпечення високого конкурентного статусу країни, як пріоритет регіональної інтеграції в сучасних умовах розвиткуПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.
2021Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємстваПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.
2021Рoзвитoк людськoгo кaпітaлу як прoвідний чинник підвищення національної кoнкурентoспрoмoжнoстіПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.
2022Формування ефективного регіонального менеджментуПономаренко О. О.
2016Оцінка ефективності найманої праці на макро- і мікроекономічному рівняхМащенко М. А.; Пономаренко О. О.; Мащенко М. А.; Пономаренко А. А.; Mashchenko M. A.; Ponomarenko O. O.
2014Проблеми фінансового регулювання економіки України в умовах нестабільного ринкового середовища та шляхи їх вирішенняПономаренко О. О.; Шифріна Н. І.; Пономаренко А. А.; Шифрина Н. И.; Ponomarenko O. O.; Shifrina N. I.
2013Интеллектуальный потенциал общества знанийПономаренко А. А.; Шифрина Н. И.; Пономаренко О. О.; Шифріна Н. І.; Ponomarenko O. O.; Shifrina N. I.
2013Соціальні функції державних органів владиПономаренко О. О.; Пєнцова А. Г.; Мордовець А. В.; Пономаренко А. А.; Пенцова А. Г.; Мордовец А. В.; Pоnomarenko O. O.; Pentsova A. G.; Mordovets A. V.