Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1261
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДмитрієва А. О.-
dc.date.accessioned2012-11-30T09:11:21Z-
dc.date.available2012-11-30T09:11:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДмитрієва А. О. Інформаційне забезпечення як один з найважливіших елементів ефективного маркетингу на підприємстві / А. О. Дмитрієва / Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 24 - 25en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1261-
dc.description.abstractВикладено сутність і необхідність упровадження інформаційного забезпечення маркетингу на підприємстві, визначено основну проблему інформаційного забезпечення та запропоновано шляхи її вирішенняen_US
dc.description.abstractThe problem of marketing information management in the enterprise is presented. The author of the article also offers solutions of this problemen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectінформаційне забезпеченняen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectінформаційний потікen_US
dc.subjectінформаційна технологіяen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.titleІнформаційне забезпечення як один з найважливіших елементів ефективного маркетингу на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc338.24.01en_US
Располагается в коллекциях:№11



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.