Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12204
Назва: Управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства
Автори: Бойко Н. О.
Теми: управління
споживчий капітал
відносини зі споживачами
машинобудівне підприємство
засоби формування відносин
цінність
результати розвитку відносин
система управління
інструменти управління
інтегральна оцінка
стратегія управління
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бойко Н. О. Управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 «економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» / Н. О. Бойко. – Х., 2016. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації узагальнено зміст і уточнено визначення поняття «споживчий капітал підприємства»; обґрунтовано складові системи управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства та принципи управління ним; сформовано систему показників оцінювання споживчого капіталу підприємства у розрізі складових засобів та умов, які сприяють формуванню відносин зі споживачами, та результатів формування і розвитку цих відносин, виражених цінністю; розроблено методичне забезпечення для оцінювання споживчого капіталу машинобудівного підприємства за інтегральними показниками; виявлено вплив складових засобів та умов формування i розвитку відносин зі споживачами на цінність цих відносин; розроблено методичний підхід до формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12204
Розташовується у зібраннях:Автореферати (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко Н.О._Автореферат.pdf1,08 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.