Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1197
Title: The goal-oriented organizational structure of the franchisingsistem management
Authors: Semenenko I. M.
Семененко І. М.
Семененко И. М.
Keywords: franchise
franchising system
franchising operations
goal-oriented organizational structure
франчайзинг
франчайзингова система
франчайзингова діяльність
організаційна структура
франчайзинг
франчайзинговая система
франчайзинговая деятельность
организационная структура
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Semenenko I. The goal-oriented organizational structure of the franchisingsistem management / I. Semenenko // Economics of development - 2012. - №2. - Р. 10-13
Abstract: The basic issues of franchising system formation and optimization of its goal-oriented organizational structure are examined in the article. The main attention is given to the objective goal-oriented organizational structure of company’s manage¬ment, provided a company performs franchising operations and forms optimal franchising system to increase its competitiveness on domestic and foreign markets. The organizational structure of the franchise system should reflect the aggregate of the system components, communication and relationships in the process of their functioning and to ensure the formation of communication network for management decisions to meet the objectives of the franchise system. Achieving the goals of the franchise system is a major factor in the efficiency of the organizational system.
Розглянуто основні питання, пов’язані з формуванням франчайзингової системи та оптимізацією її цільової організаційної структури. При цьому основне питання зосереджено на об’єктивній цільовій організаційній структурі управління підприємством за умови провадження франчайзингової діяльності та подальшому формуванні оптимальної франчайзингової системи задля підвищення конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках. Визначено, що організаційна структура франчайзингової системи повинна відображати сукупність ланок системи, зв’язок і взаємини їх у процесі функціонування, а також забезпечувати формування комунікаційної мережі для прийняття управлінських рішень, що відповідають цілям франчайзингової системи. Обґрунтовано, що досягнення цілей франчайзингової системи є основним фактором ефективності функціонування цільової організаційної системи.
Розглянуто основні питання, пов’язані з формуванням франчайзингової системи та оптимізацією її цільової організаційної структури. При цьому основне питання зосереджено на об’єктивній цільовій організаційній структурі управління підприємством за умови провадження франчайзингової діяльності та подальшому формуванні оптимальної франчайзингової системи задля підвищення конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках. Визначено, що організаційна структура франчайзингової системи повинна відображати сукупність ланок системи, зв’язок і взаємини їх у процесі функціонування, а також забезпечувати формування комунікаційної мережі для прийняття управлінських рішень, що відповідають цілям франчайзингової системи. Обґрунтовано, що досягнення цілей франчайзингової системи є основним фактором ефективності функціонування цільової організаційної системи.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1197
Appears in Collections:№ 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.