Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11718
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.contributor.authorПолякова О. Ю.-
dc.date.accessioned2016-05-18T12:40:09Z-
dc.date.available2016-05-18T12:40:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКулєшова Н. В. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографія / Н. В. Кулєшова, О. Ю. Полякова. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 220 с. (Укр. мов.)en_US
dc.identifier.isbnISBN 978-966-676-571-3-
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11718-
dc.description.abstractРозроблено комплекс моделей формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, що, на відміну від наявних, базується на використанні методів кореляційно-регресійного, кластерного і факторного аналізу, нейронних мереж, нечіткої логіки, панельних даних та дозволяє отримати науково обґрунтовану маркетингову стратегію. Запропоновано комплекс моделей, який дозволяє вирішити такі основні завдання, як: аналіз маркетингового середовища; визначення основних конкурентів туристичного підприємства; оцінювання конкурентної позиції; оцінювання основних споживачів; аналіз обсягу наданих послуг; визначення основних маркетингових цілей і стратегій; вибір, розробка варіантів реалізації, оцінювання ефективності та прийняття маркетингової стратегії. Рекомендовано для керівників туристичних підприємств, менеджерів, науковців, магістрів, аспірантів економічних спеціальностей.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectекономіко-математична модельen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмакросередовищеen_US
dc.subjectмодель нечіткої класифікації реальних конкурентівen_US
dc.subjectмодель ідентифікації конкурентної позиціїen_US
dc.subjectімітаційна модель реалізації маркетингової стратегіїen_US
dc.titleМаркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографіяen_US
dc.title.alternativeМаркетинговая стратегия туристического предприятия: модели формирования и оценивания : монографияen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy of a tourist enterprise: models of formation and estimation : monographen_US
dc.typeBooken_US
dc.subject.udcУДК 338.487:005.21:330.4(043.5)en_US
dc.subject.bbkББК 65.290-211.1+65.44en_US
Располагается в коллекциях:Монографії (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2015-Кулєшова Н. В..pdf4,96 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.