Статті (М) : [174] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 174
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Безпекове стратегування управління інноваційними бізнес- процесами та капіталізацією в агропродовольчій сфері в умовах глобалізації фінансових ринківЗавгородня Т. П.; Костюк В. А.; Холодний Г. О.; Скрипник В. В.
2023Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликівКуруджи Ю. В.; Холодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2021Marketing and education: directions of distance learning developmentLysytsia N.; Byelikova Yu.; Martynenko M.; Prytychenko T.
2022Development of Marketing of Educational Services Based on Application of Netiquette Principles in Distance LearningLysytsia N.; Byelikova Yu.
2022Інтернет-маркетинг в Україні: сучасні тренди та інструментиРодіонов С. О.
2021Інтернет-технології стимулювання продажівРожко В. І.
2021Можливості розвитку соціального підприємництва в УкраїніРодіонов С. О.; Вишнівський М. С.
2021Strategies for promotion of national brands on the international marketRodionov S.; Pavtsio V.
2022Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний періодРодіонов С.
2022Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємстваРодіонов С. О.
2021Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освітиБлагун І. І.; Ус М. І.
2021Переваги стратегії формування ризик-орієнтованої системи накопичувального пенсійного забезпеченняУс М. І.; Ачкасова С. А.
2021Маркетинг вражень в умовах креативної економікиУс М. І.
2021Роль інформаційного забезпечення інноваційних рішень в маркетинговій діяльностіУс М.
2021Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2ВУс М.
2021Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільстваЛисиця Н.; Бєлікова Ю.
2022Value- based marketing in education as the badis for innovative educational technologiesLysytsia N. M.
2021Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2021Сучасні погляди до управління підприємствомДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2021Mechanisms of Information and Analytical Support of Local State AdministrationsSudnickas T.; Smalskys V.; Gavkalova N.; Dzenis V.; Dzenis O.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 174