Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Заголовки
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1553 по 1572 из 24256
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2022
Japanese Innovative Management
Sotnikov M.
2021
Jeopolitik riskler, turizm ve ekonomik büyüme ilişkisi: Ukrayna örneği
Sayar R.
;
Stryzhak O.
;
Ari Y. O.
2019
Jeu de role dans un entretien d'embauche (francais des affaires)
Lamaachi M.
2014
JUST IN TIME ЯК НОВИЙ ЗАСІБ НОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ
Бурдіна Н. О.
2021
Justification of creation, identification and evaluation of intangible assets on the platform of innovative HEI
Labunska S. V.
;
Sobakar M. V.
2020
Justification of creation, identification and evaluation of intangible assets on the platform of innovative HEI
Labunska S. V.
;
Sobakar M. V.
2021
Justification of marketing activity organization at an enterprise
Myronova O. M.
;
Kaabar Nour el Houda
2022
Justification of the choice of information and communication technologies by tourism enterprises
Pohuda N.
;
Pavlova O.
2022
Justification of the development plan of the enterprise
Skuridina M.
2020
Justification of types of innovative labor in the IT industry
Pererva I. M.
2020
Justification the choice of corporate social responsibility strategy development for the tourist enterprises
Kubareva I.
;
Malyarchuk O.
;
Pohuda N. V.
2019
K otázce stereotypního užívání pojmu „Rus”
Grekov V.
2020
Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism development
Tymoshenko K. V.
2015
Key aspects of HR-branding forming and its using at Ukrainian enterprises
Stepanova E. R.
;
Nazarov N. K.
2020
Key differences between the terms “organizational culture” and “corporate culture”
Otenko V. I.
;
Barkova K. O.
2021
Key guidelines for innovative development of finance, accounting and auditing in the context of digital modernization of the economy
Chernukha T.
;
Hovorovska A.
2018
Key requirements for the synthesis of the enterprise competitiveness management system
Piddubna L. I.
;
Horobynska M. V.
;
Піддубна Л. І.
;
Горобинська М. В.
;
Поддубная Л. И.
;
Горобинская М. В.
2015
The key stages of the process of establishing partnership relations
Lysytsya N. M.
;
Us M. I.
;
Лисиця Н. М.
;
Ус М. І.
;
Лисица Н. М.
;
Ус М. И.
2021
Kharkiv MeetDocs 2021: що дивитися на фестивалі
Старкова Г. В.
2020
Knowledge economy and innovation infrastructure: Syllabus of the educational discipline for students specialty in 073 "Management" of the first (bachelor degree) level
Strokovych H. V.