Перегляд зібрання за групою - Теми social networks

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 4 до 12 із 12 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Using visual content to promote brands in social networksVarzhapetian A.
2017Using visual content to promote brands in social networksVarzhapetian A. E.
2015Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Вплив соціальних каналів на просування освітніх послугУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2017Опасности виртуальной реальностиВайсфельд В. Р.; Вайсфельд В. Р.; Vaisfeld V. R.
2017Особливості маркетингу у КНРВеликий Ю. М.; Veliky Y. M.
2012Соціальні мережі як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтамиУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2017Соціальні мережі: перспективи використання у бізнесіНіколаєва К. В.; Николаева К. В.; Nikolaeva K. V.
2016Способи обходу державних обмежень маркетингової діяльностіГолиш Т. І.; Holysh T. I.; Голыш Т. И.