Просмотр собрания по группе - Тема market

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 15 по 34 из 65 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012PECULARITIES OF THE UKRAINIAN STOCK MARKET DEVELOPMENTTretjakova T.
2012POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMESStohniev H.
2020Problems and ways of improvement of small business role in the economy of Ukraine under the conditions of integration and globalizationАбраімова А. М.; Шалаєва А. М.
2020Proposals for improving strategic planning in UkraineSigaieva T. E.; Herashchenko I. M.
2021Strategic Management of Brand Positioning in the MarketGarachkovska O.; Sytnyk O.; Fayvishenko D.; Taranskiy I.; Afanasieva O. M.; Prosianyk O. P.
2021The Fundamentals of EconomicsUkrainska L.; Mashchenko M.; Lisna I.; Pyvavar I.; Pypenko I.; Ponomarenko O.; Stepanenko N. O.
2013USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCHPodzyegun K.
2018Впливовість невизначеності на формування стратегії розвитку підприємстваКостіна О. М.; Костина О. Н.; Kostina O. M.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2015Завдання для самостійної роботи з навчальної дисципліни "Статистика ринку товарів та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчанняРаєвнєва О. В.; Чанкіна І. В.; Мілевська Т. С.; Раевнева Е. В.; Чанкина И. В.; Милевская Т. С.; Rayevnyeva O. V.; Chankina I. V.; Milevska T. S.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2014Лабораторний практикум з навчальної дисципліни "Статистика ринків товарів та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчанняРаєвнєва О. В.; Чанкіна І. В.; Мілевська Т. С.; Раевнева Е. В.; Чанкина И. В.; Милевская Т. С.; Rayevnyeva O. V.; Chankina I. V.; Milevska T. S.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Маркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризиКостіна О. М.; Костина О. Н.; Kostina O. M.
2016Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Рубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.