Просмотр собрания по группе - Тема market

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 12 по 31 из 65 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) levelBoiko N. О.
2021Methods of Comparative Statics and Dynamics in the Theory of Economic CyclesVoronin А. V.; Gunko O. V.
2020Modern trends of pricing in educational services marketLysytsia N. M.; Prytychenko T. I.
2012PECULARITIES OF THE UKRAINIAN STOCK MARKET DEVELOPMENTTretjakova T.
2012POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMESStohniev H.
2020Problems and ways of improvement of small business role in the economy of Ukraine under the conditions of integration and globalizationАбраімова А. М.; Шалаєва А. М.
2020Proposals for improving strategic planning in UkraineSigaieva T. E.; Herashchenko I. M.
2021Strategic Management of Brand Positioning in the MarketGarachkovska O.; Sytnyk O.; Fayvishenko D.; Taranskiy I.; Afanasieva O. M.; Prosianyk O. P.
2021The Fundamentals of EconomicsUkrainska L.; Mashchenko M.; Lisna I.; Pyvavar I.; Pypenko I.; Ponomarenko O.; Stepanenko N. O.
2013USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCHPodzyegun K.
2018Впливовість невизначеності на формування стратегії розвитку підприємстваКостіна О. М.; Костина О. Н.; Kostina O. M.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2015Завдання для самостійної роботи з навчальної дисципліни "Статистика ринку товарів та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчанняРаєвнєва О. В.; Чанкіна І. В.; Мілевська Т. С.; Раевнева Е. В.; Чанкина И. В.; Милевская Т. С.; Rayevnyeva O. V.; Chankina I. V.; Milevska T. S.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2014Лабораторний практикум з навчальної дисципліни "Статистика ринків товарів та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчанняРаєвнєва О. В.; Чанкіна І. В.; Мілевська Т. С.; Раевнева Е. В.; Чанкина И. В.; Милевская Т. С.; Rayevnyeva O. V.; Chankina I. V.; Milevska T. S.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.