Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема market
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 9 по 28 из 65
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2013
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE DEVELOPING COUNTRIES ECONOMY
Bliznyuk G.
2023
International marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2020
Legal regulation of monopolistic formations in Ukraine
Shliakhta A. Y.
;
Ostapenko O. G.
2022
Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Boiko N. О.
2021
Methods of Comparative Statics and Dynamics in the Theory of Economic Cycles
Voronin А. V.
;
Gunko O. V.
2020
Modern trends of pricing in educational services market
Lysytsia N. M.
;
Prytychenko T. I.
2012
PECULARITIES OF THE UKRAINIAN STOCK MARKET DEVELOPMENT
Tretjakova T.
2012
POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMES
Stohniev H.
2020
Problems and ways of improvement of small business role in the economy of Ukraine under the conditions of integration and globalization
Абраімова А. М.
;
Шалаєва А. М.
2020
Proposals for improving strategic planning in Ukraine
Sigaieva T. E.
;
Herashchenko I. M.
2021
Strategic Management of Brand Positioning in the Market
Garachkovska O.
;
Sytnyk O.
;
Fayvishenko D.
;
Taranskiy I.
;
Afanasieva O. M.
;
Prosianyk O. P.
2021
The Fundamentals of Economics
Ukrainska L.
;
Mashchenko M.
;
Lisna I.
;
Pyvavar I.
;
Pypenko I.
;
Ponomarenko O.
;
Stepanenko N. O.
2013
USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCH
Podzyegun K.
2018
Впливовість невизначеності на формування стратегії розвитку підприємства
Костіна О. М.
;
Костина О. Н.
;
Kostina O. M.
2018
Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Яценко Р. М.
;
Яценко Р. Н.
;
Yatsenko R.
2015
Завдання для самостійної роботи з навчальної дисципліни "Статистика ринку товарів та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчання
Раєвнєва О. В.
;
Чанкіна І. В.
;
Мілевська Т. С.
;
Раевнева Е. В.
;
Чанкина И. В.
;
Милевская Т. С.
;
Rayevnyeva O. V.
;
Chankina I. V.
;
Milevska T. S.
2016
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчання
Птащенко О. В.
;
Гронь О. В.
;
Птащенко Е. В.
;
Гронь А. В.
;
Ptashchenko O. V.
;
Gron O. V.
2014
Лабораторний практикум з навчальної дисципліни "Статистика ринків товарів та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчання
Раєвнєва О. В.
;
Чанкіна І. В.
;
Мілевська Т. С.
;
Раевнева Е. В.
;
Чанкина И. В.
;
Милевская Т. С.
;
Rayevnyeva O. V.
;
Chankina I. V.
;
Milevska T. S.
2017
Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.
2017
Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рубан В. В.
;
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.