Просмотр собрания по группе - Тема competition

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 17 по 36 из 62 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Аналіз конкурентного середовища підприємства галузі металопластикових вікон УкраїниАфоніна Т. Ю.; Афонина Т. Ю.; Afonina T. Y.
2018Аналіз методичних підходів щодо оцінювання міжнародної конкурентоспроможності підприємстваБестужева С. В.; Решетняк Д. О.; Bestuzheva S. V.; Reshetnyak D. O.
2011Внедрение стрит-бола в подготовку к соревнованиям сборной команде ХНЭУ по баскетболуКуделко В. Э.; Собко И. Н.; Kudelko V. E.; Sobko I. M.; Куделко В. Е.; Собко І. М.
2018Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів брендаЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2017Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становленияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2016Глобальна конкуренція як елемент господарюванняЛипов В. В.; Липов В. В.; Lypov V. V.
2016Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2016Класифікація конкурентних стратегій підприємстваШестакова О. А.; Більченко К. О.; Шестакова Е. А.; Бeльченко Е. А.; Shestakova O. A.; Bilchenko E. A.
2017Конкурентна стратегія України: від національної ідеї до механізмів здійсненняЛипов В. В.; Lypov V. V.
2016Конкурентоспроможність підприємства як одна зі складових ефективної діяльності підприємстваСмітія Х. О.; Смития К. А.; Smitiia K. O.
2015Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"Тімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2019Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2016Методи оцінки конкурентоспроможності підприємстваАртекова Т. О.; Артекова Т. А.; Artekova T. O.
2014Методика технико-тактической подготовки баскетболисток с нарушениями слуха с использованием инновационных технологийКозина Ж. Л.; Собко И. Н.; Прокопенко А. И.; Губа А. В.; Ермаков С. С.; Прусик К.; Цеслицка М.; Козіна Ж. Л.; Собко І. М.; Прокопенко А. І.; Губа А. В.; Єрмаков С. С.; Прусік К.; Цесліцка М.; Kozina Z. L.; Prokopenko A. I.; Guba A. V.; Iermakov S. S.; Prusik К.; Cieslicka M.
2016Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Рубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.; Гронь А. В.
2017Негативний вплив монополій на економіку країниМишакова К. А.; Мишакова Е. А.; Myshakova E. A.
2017Операційні пріоритети як ключивий елемент підвищення якості операційного менеджментуЗахаров В. А.; Zakharov V. A.