Просмотр собрания по группе - Тема інновація

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 108 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Впровадження інновацій в логістичні системи підприємств в процесі їх проектуванняКолодізєва Т. О.
2021Державне управління в сфері енергоефективності країни: міжнародний досвідОрлова Н. С.; Мохова Ю. Л.
2014Деякі аспекти побудови організаційних структур інноваційно - орієнтованих підприємствЧерноіванова Г. С.; Лепейко Т. І.; Черноиванова А. С.; Лепейко Т. И.; Chernoivanova H. S.; Lepeyko T. I.
2014Деякі аспекти побудови організаційних структур інноваційно - орієнтованих підприємствЧерноіванова Г. С.; Лепейко Т. І.; Черноиванова А. С.; Лепейко Т. И.; Chernoivanova H. S.; Lepeyko T. I.
2021Дизайн мислення в рекламі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2017Економіка та організація інноваційної діяльності : збірник практичних завдань для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняЛепетюха Н. В.
2018Економіка і організація інноваційної діяльності: робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняЛепетюха Н. В.
2016Ефективне управління витратами інноваційної діяльності – крок до підвищення конкурентоспроможності підприємствЛабунська С. В.; Лабунская С. В.; Labunska S. V.
2022Концептуально-методологічний підхід до організаційно-економічного забезпечення інноваційної праціЧерноіванова Г. С.
2019Креативна економіка та менеджмент : Робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» та 232 «Соціальне забезпечення»Сотнікова Ю. В.
2017Креативність в підприємницькій діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" другого (магістерського) рівняКовальова В. І.; Тютлікова В. В.
2012КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВАКаблучко В. В.
2019Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2019Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня)Мартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2013МЕТОДИЧНІ ЗАВДАННЯ ВИБОРУ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАБалаж Д. В.
2015Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Економіка та організація інноваційної діяльності" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняКулєшова Н. В.; Панчук А. С.
2013Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг інновацій" для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчанняТонєва К. В.; Тонева К. В.; Tonieva K. V.
2015Механізм підвищення конкурентоспроможності підприємств харчової промисловостіГубіна В. В.
2013МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ З ЕКОНОМІЧНИМИ СИСТЕМАМИ МАКРО-, МЕТА- ТА МЕГАРІВНІВ ПІВДЕННО-СХІДНОЇ АЗІЇШандрук С. М.
2019Міжнародний інноваційний менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівняПерепелюкова О. В.