Просмотр собрания по группе - Тема social networks

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013BUSINES-TO-BUSINESS MARKETING AND NEW MEDIA: SPECIFICS, CHALLENGES AND PERSPECTIVESObernikhina O.
2020Creation of a methodology for building security systems for multimedia information resources in social networksMilov O. V.; Milevskyi S. V.; Aleksiyev V. O.
2023Developing and implementing digital marketing strategies of the future: toward improving product quality and competitivenessMartynenko M.; Losheniuk O.; Demchenko H.; Osypenko N.
2017Using visual content to promote brands in social networksVarzhapetian A.
2017Using visual content to promote brands in social networksVarzhapetian A. E.
2015Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Вплив соціальних каналів на просування освітніх послугУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2017Опасности виртуальной реальностиВайсфельд В. Р.; Вайсфельд В. Р.; Vaisfeld V. R.
2017Особливості маркетингу у КНРВеликий Ю. М.; Veliky Y. M.
2012Соціальні мережі як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтамиУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2017Соціальні мережі: перспективи використання у бізнесіНіколаєва К. В.; Николаева К. В.; Nikolaeva K. V.
2016Способи обходу державних обмежень маркетингової діяльностіГолиш Т. І.; Holysh T. I.; Голыш Т. И.