Просмотр собрания по группе - Тема competencies

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 14 из 14
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Bпровадження Аgile-методології у процес навчання для студентів ІТ-спеціальностей на основі методу проектівПлоха О. Б.; Щербаков О. В.; Ліман К. Д.; Плохая Е. Б.; Щербаков А. В.; Лиман Е. Д.; Plokha O. B.; Liman K. D.; Scherbakov O. V.
2019Conducting Business negotiations: a work program for students of all the specialties of the first (bachelor) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2019Differentiation of employers as potential partners of higher educational institutionsLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Prytychenko T. I.; Gron O. V.; Liakh I. S.
2024Digital education in the development of the company’s human capitalProtasenko O.
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2020Knowledge economy and innovation infrastructure: Syllabus of the educational discipline for students specialty in 073 "Management" of the first (bachelor degree) levelStrokovych H. V.
2021The Use of Concept Maps in the Process of Independent Study of Educational Material in Higher MathematicsNorik L. O.; Lebedeva I. L.
2022Theoretical aspect of competitiveness of human resourcesIastremska O.
2018Економічна та соціальна географія світу: робоча програма для слухачів підготовчого відділенняСвинаренко Н. О.; Пастушенко А. О.; Свинаренко Н. А.; Пастушенко А. А.; Svynarenko N. O.; Pastushenko A. O.
2016Компетентісний підхід до управління в сфері туристичного бізнесуКравцова А. В.; Kravtsova A. V.
2012Оцінка якості трудового потенціалуМалюкіна А. О.; Малюкина А. А.; Malyukina A. O.
2017Проблеми використання компетентісного підходу на туристичних підприємствахКравцова А. В.; Kravtsova A. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2018Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.