Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема інтернет-маркетинг
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 40
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Electronic marketing: syllabus of the educational discipline for students of the first (bachelor) level
Mazorenko O. V.
;
Мазоренко О. В.
2018
Instagram как новый инструмент в интернет-маркетинге
Астахова И. Э.
;
Стоенко Е. М.
;
Астахова І. Е.
;
Стоєнко Є. М.
;
Astakhova I. E.
;
Stoienko E. M.
2017
Internet Marketing as a Tool of Tourism Enterprise Strategic Management
Sushchenko O. A.
;
Petrova M.
;
Сущенко О. А.
;
Петрова М.
;
Сущенко Е. А.
2020
Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі
Бутенко Д. С.
;
Немашкало К. Р.
2023
Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війни
Родіонов С. О.
2015
Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2023
Використання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктів
Кисельов О. С.
2017
Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ
Птащенко О. В.
;
Цинцкіладзе А. Р.
;
Волкова В. В.
2021
Діджиталізація, як інструмент управління підприємством
Веретенникова Г. Б.
;
Устименко О. С.
2023
Електронна комерція: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівня
Тимошенко К. В.
2018
Инстаграм как новый инструмент в интернет-маркетинге
Астахова И. Э.
;
Стоенко Е. М.
;
Астахова І. Е.
;
Стоєнко Є. М.
;
Astakhova I. E.
;
Stoienko E. M.
2018
Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
;
Мажник Л. О.
;
Мажник Л. А.
;
Martynenko M. V.
;
Mazhnyk L. O.
2017
Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівня
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Aldoshyna M. V.
;
Kravtsova A. V.
2019
Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M. I.
2021
Методика проектування сайту з надання консалтингових послуг Інтернет-маркетингу
Козінець Т. О.
2020
Моделювання рекламної діяльності туристичної компанії з використанням AnyLogic
Полупан О. С.
2023
Нативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингу
Буравцева А. А.
2022
Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства
Родіонов С. О.
2020
Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандемії
Небилиця О. А.
2023
Пошукова оптимізація як потужний інструмент інтернет-маркетингу
Родіонов С. О.