Просмотр собрания по группе - Тема электронная коммерция

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 15 из 15
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Basics of the Information Economy : textbookLepeyko T. I.; Mazorenko O. V.; Лепейко Т. І.; Лепейко Т. И.; Мазоренко О. В.
2014Methodologie de la developpement WEB-SITE pour e-comerce sur la base de CMSTishchenko H.; Тищенко Г.
2016Modern tendencies of internet marketing as a tool of influence on Ukrainian customerShtal T. V.; Hurzhiy N. G.; Pilipchatina E.
2016Modern tendencies of internet marketing as a tool of influence on Ukrainian customerShtal T. V.; Hurzhiy N. G.; Pilipchatina E.
2019Вплив глобалізації на розвиток нових видів міжнародного бізнесуЧернишова Л. О.; Козуб В. О.; Чернышова Л. А.; Козуб В. А.; Chernуshova L. O.; Kozub V. O.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2019Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2019Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Prytychenko T. I.; Us M. I.
2012Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів спеціальності 8.000011 "Прикладна економіка" денної форми навчанняЯценко Р. М.; Чаговець Л. О.; Yatsenko R. N.; Chagovets L. O.; Яценко Р. М.; Чаговец Л. А.
2014Організаційне забезпечення розвитку управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства.Кириленко І. В.; Кириленко И. В.; Kirilenko I. V.
2013ОСОБЕННОСТИ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОРОВШейка А. Ю.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інтернет-маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2015Фулфілмент центри як інструментарій електронної комерціїАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko E. V.