Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема Інтернет-маркетинг
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 28
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2016
Relationship of competitiveness of entrepreneurship and Internet-marketing
Ptashchenko O. V.
;
Naumik-Gladka K. G.
;
Птащенко О. В.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Птащенко А. В.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
2018
Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послуги
Птащенко О. В.
;
Амєров Д. О.
;
Пащенко Т. І.
2016
Вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємницької діяльності
Птащенко О. В.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Птащенко А. В.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Ptashchenko O. V.
;
Naumik-Gladka K. G.
2020
Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Мельнікова А. В.
2012
ЗАСТОСУВАННЯ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Маховський В. Б.
2012
ЗВАЖЕНІ ДІЇ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ САЙТА ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЇ
Сиволоб А. О.
2018
Маркетингові комунікації в туристичній діяльності
Сущенко О. А.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Алдошина М. В.
2013
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ
Маклакова М. Г.
2023
Основи електронного бізнесу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівня
Вільхівська О. В.
2013
Основні переваги інтернет-маркетингу
Жиліна А. О.
2012
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Артюшенко Н. М.
2014
ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Кісельов В. В.
2023
Підприємництво в онлайн-середовищі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Мажник Л. О.
;
Небилиця О. А.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Інтернет-маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Птащенко О. В.
;
Птащенко Е. В.
;
Ptashchenko O. V.
2019
Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій
Родіонов С. О.
;
Брусніцина Д. Е.
2023
Удосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологій
Легка А.
2023
Управління ІТ-бізнесом : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівня
Вільхівська О. В.
2019
Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня
Рябова З. В.
;
Почуєва О. О.
2018
Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Управління навчальними закладами»
Рябова З. В.
;
Полякова Г. А.
;
Почуєва О. О.
2013
ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Гогой І. Ю.
;
Прокопенко Д. А.