Просмотр собрания по группе - Авторы Ptashchenko O. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 6 по 25 из 39 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Marketing policy for management of economic development in globalizationPtashchenko O. V.; Afanasieva O. M.; Morozova Ye. S.
2019Marketing policy for management of economic development in globalizationPtashchenko O. V.; Afanasieva O. M.; Morozova Ye. S.
2021Marketing tricks and their impact on humanPtashchenko O. V.; Nevdachyna A. S.
2018Ranking as an effective tool for quality assurance of labor potentialPtashchenko O. V.
2016Relationship of competitiveness of entrepreneurship and Internet-marketingPtashchenko O. V.; Naumik-Gladka K. G.; Птащенко О. В.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко А. В.; Наумик-Гладкая Е. Г.
2021Tourist enterprise marketing complex: international and national aspectPtashchenko O. V.; Vovk V. А.
2018Transformation of the global economic space in the presentPtashchenko O. V.
2019Use of client-oriented marketing in the banking sectorPtashchenko O. V.
2019Аудит як фактор ефективності бізнесуШевченко І. О.; Птащенко О. В.; Шевченко И. А.; Птащенко А. В.; Shevchenko I. O.; Ptashchenko O. V.
2019Бюджетна програма як основа програмно-цільового плануванняШевченко І. О.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.; Кущ Я. М.; Шевченко И. А.; Shevchenko I. O.; Ptashchenko O. V.; Kosharna V. V.
2016Вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємницької діяльностіПтащенко О. В.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко А. В.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Ptashchenko O. V.; Naumik-Gladka K. G.
2017Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становленияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2016Дистанційне навчання – частина інновацій в освітіПтащенко О. В.; Телишевська Л. І.; Птащенко А. В.; Телишевська Л. И.; Ptashchenko O. V.; Telishevska L. I.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Деньги и кредит" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обученияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2017Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Рожко В. І.; Птащенко Е. В.; Рожко В. И.; Ptashchenko O. V.; Rozhko V. I.
2014Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "ГРОШІ ТА КРЕДИТ" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко А. В.; Ptashchenko O. V.
2016Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко А. В.; Ptashchenko O. V.
2012Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Фінанси підприємств" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняПрохорова Т. П.; Птащенко О. В.; Prokhorova T. P.; Ptashchenko O. V.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O. V.; Miroshnikova E. D.