Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Проскурніна Н. В.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 41 по 52 из 52
< назад
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Світове господарство і міжнародні економічні відносини
Бестужева С. В.
;
Козуб В. О.
;
Проскурніна Н. В.
;
Вовк В. А.
;
Доброскок Ю. Б.
;
Ставерська Т. О.
2018
Тенденції структурних динамічних змін роздрібної торгівлі
Шталь Т. В.
;
Проскурніна Н. В.
2013
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛІНГУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Проскурніна Н. В.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
2020
Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації
Проскурніна Н. В.
2018
Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіці
Проскурніна Н. В.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
2019
Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економіки
Проскурніна Н. В.
;
Грида М. О.
2023
Цифрова економіка та технологічні тренди: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня
Проскурніна Н. В.
2019
Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівлі
Проскурніна Н. В.
;
Доброскок Ю. Б.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
;
Dobroskok Y. B.
2019
Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівлі
Проскурніна Н. В.
;
Доброскок Ю. Б.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
;
Dobroskok Y. B.
2020
Штучний інтелект у маркетинговій діяльності
Проскурніна Н. В.
2020
Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівлі
Проскурніна Н. В.
2023
Інструменти цифрового маркетингу: досвід ЄС: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня
Проскурніна Н. В.