Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Наумік-Гладка К. Г.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 21 по 38 из 38
< назад
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2019
Мотиваційний потенціал розвитку етнографічного туризму Харківського регіону
Наумік-Гладка К. Г.
;
Семків М. О.
2021
Міжнародна безпека. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" другого (магістерського) рівня
Наумік-Гладка К. Г.
;
Перепелюкова О. В.
2020
Міжнародна безпека: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» другого (магістерського) рівня
Наумік-Гладка К. Г.
2020
Міжнародна безпека: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» другого (магістерського) рівня
Наумік-Гладка К. Г.
2017
Нейроекономічний підхід щодо розвитку підприємницької івент-діяльності
Наумік-Гладка К. Г.
;
Вовк К. М.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Вовк Е. М.
;
Naumik-Gladka K. G.
;
Vovk K. M.
2017
Нейропсихологічний підхід до розвитку менеджменту та маркетингу ділових комунікацій
Наумік-Гладка К. Г.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Naumik-Gladka K. G.
2015
Практикум по работе с программой комплексной автоматизации деятельности турфирм "ОВЕРИЯ-ТУРИЗМ" для студентов направления подготовки 6.140103 "Туризм" всех форм обучения : [Электронное издание]
Єрмаченко В. Є.
;
Зима О. Г.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Кись А. П.
;
Алдошина М. В.
;
Дехтярь Н. А.
;
Брусильцева А. Н.
;
Лола Ю. Ю.
;
Ястремская О. А.
;
Чен Р. Н.
;
Яцун Л. Н.
;
Козубова Н. В.
;
Лисицына И. И.
;
Голуб М. А.
;
Ермаченко В. Е.
;
Зима А. Г.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Алдошина М. В.
;
Кісь О. П.
;
Дехтяр Н. А.
;
Брусільцева Г. М.
;
Ястремська О. О.
;
Чен Р. М.
;
Лісіцина І. І.
;
Голуб М. О.
;
Yermachenko V. Y.
;
Zyma O. G.
;
Naumik-Gladka K. G.
;
Kis O. P.
;
Aldoshyna M. V.
;
Dekhtyar N. A.
;
Brusiltseva H. M.
;
Lоlа I. I.
;
Iastremska O. O.
;
Chen R. M.
;
Iatsun L. N.
;
Kozubova N. V.
;
Lisitsyna I. I.
;
Golub M. O.
2017
Проблеми дерегуляції в туристичній галузі
Наумік-Гладка К. Г.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Naumik-Gladka K. G.
2020
Психологія економічної діяльності в умовах інформаційної економіки : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня
Наумік-Гладка К. Г.
2023
Психологія економічної діяльності в умовах інформаційної економіки: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» освітньої програми «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня
Наумік-Гладка К. Г.
2020
Психологія економічної діяльності в умовах інформаційної економіки: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів третього (освітньо-наукового) ступеня спеціальності 242 «Туризм»
Наумік-Гладка К. Г.
2017
Рейтингування внз як складова туристичної привабливості обєднань територіальних громад
Наумік-Гладка К. Г.
;
Naumik-Gladka K. G.
2019
Розвиток компетенцій персоналу івент-туристичної діяльності
Наумік-Гладка К. Г.
;
Вовк К. М.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Вовк Е. М.
;
Naumik-Gladka K. G.
;
Vovk K. M.
2019
Роль подієвого туризму у відновленні рекреаційних територій
Вовк К. М.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Вовк Е. М.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Vovk K. M.
;
Naumik-Gladka K. G.
2016
Соціально-економічні аспекти комунікаційної діяльності в умовах інформаційної економіки
Наумік-Гладка К. Г.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Naumik-Gladka K. G.
2020
Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економіки
Наумік-Гладка К. Г.
2017
Удосконалення процесу позиціонування як забезпечення конкурентоспроможності в сфері гостинності
Наумік-Гладка К. Г.
;
Naumik-Gladka K. G.
2019
Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Наумік-Гладка К. Г.
;
Алдошина М. В.