Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Нагаївська Д. Ю.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 6 по 20 из 20
< назад
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємств
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2014
Нормативне забезпечення соціальної відповідальності бізнесу
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Практика державного регулювання соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу у країнах Європи
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємстві
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2017
Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основівпровадження бенчмаркінгу
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка та інтернет-комунікації в туризмі" для студентів спеціальності 8.14010301 "Туризмознавство" всіх форм навчання
Нагаївська Д. Ю.
;
Дехтяр Н. А.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Дехтярь Н. А.
;
Nagaivska D. Y.
;
Dekhtyar N. A.
2012
РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ВИСОКОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
Нагаївська Д. Ю.
2015
Рівні реалізації соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльності
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2015
Система взаємодії суб’єктів соціальної відповідальності бізнесу
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2010
Социальная ответственность бизнеса как следствие государственного регулирования экономики
Нагаивская Д. Ю.
;
Нагаївська Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2017
Удосконалення державного регулювання соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу в Україні
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2011
Удосконалення нормативно-правової бази як основа розвитку соціально відповідального маркетингу в Україні
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2012
Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Інституційне забезпечення соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу на міжнародному рівні
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Інформаційна відкритість підприємства в умовах підвищення соціальної відповідальності маркетингу
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.