Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема public relations
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 17 из 17
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Characteristics and principles of public administration in the context of constitutional reform
Gruzd M.
;
Pashchenko Ye.
2020
Communication technologies in international relations: syllabus for students of the specialty 291 "International relations, social communications and regional studios" of the second (master) level
Gron O. V.
;
Гронь О. В.
2023
Corporate social responsibility and public relations: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 "International Economic Relations" of the study programme "International Economic Relations" of the third (educational and scientific) level
Gron O. V.
2019
International advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) level
Akhmedova O. O.
2020
Public communications: syllabus of the educational discipline for students of the specialty 291 "International relations, public communications and regional studies" of the first (bachelor) level
Gron O. V.
2021
Public relations: syllabus of the educational discipline for students of all specialties of the first (Bachelor) level
Gron O. V.
2023
Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relations
Чермолих З. Г.
2023
Комунікативний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
2015
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностран¬ных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Прохорова Т. П.
;
Гронь А. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Gron O. V.
2019
Поширення технології PR-менеджменту та розвиток рекламно-комунікаційного ринку в Україні
Проданова Л. В.
;
Єрмоленко О. А.
;
Ермоленко А. А.
;
Prodanova L. V.
;
Yermolenko O. А.
2017
Проблеми розвитку pr-технологій в Україні
Романчик А. В.
;
Романчик А. В.
;
Romanchyk A. V.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання
Прохорова Т. П.
;
Гронь О. В.
;
Прохорова Т. П.
;
Гронь А. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Gron O. V.
2012
Соціально-трудові відносини: місце і роль у суспільних відносинах
Коротич А. А.
;
Korotich A. A.
2012
Сутність соціально-трудових відносин
Коротич А. А.
;
Korotich A. A.
2017
Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2018
Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2014
Формування комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку
Головко А. В.
;
Golovko A. V.