Просмотр собрания по группе - Тема public relations

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 17 из 17
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Characteristics and principles of public administration in the context of constitutional reformGruzd M.; Pashchenko Ye.
2020Communication technologies in international relations: syllabus for students of the specialty 291 "International relations, social communications and regional studios" of the second (master) levelGron O. V.; Гронь О. В.
2023Corporate social responsibility and public relations: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 "International Economic Relations" of the study programme "International Economic Relations" of the third (educational and scientific) levelGron O. V.
2019International advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) levelAkhmedova O. O.
2020Public communications: syllabus of the educational discipline for students of the specialty 291 "International relations, public communications and regional studies" of the first (bachelor) levelGron O. V.
2021Public relations: syllabus of the educational discipline for students of all specialties of the first (Bachelor) levelGron O. V.
2023Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relationsЧермолих З. Г.
2023Комунікативний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностран¬ных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2019Поширення технології PR-менеджменту та розвиток рекламно-комунікаційного ринку в УкраїніПроданова Л. В.; Єрмоленко О. А.; Ермоленко А. А.; Prodanova L. V.; Yermolenko O. А.
2017Проблеми розвитку pr-технологій в УкраїніРоманчик А. В.; Романчик А. В.; Romanchyk A. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2012Соціально-трудові відносини: місце і роль у суспільних відносинахКоротич А. А.; Korotich A. A.
2012Сутність соціально-трудових відносинКоротич А. А.; Korotich A. A.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2014Формування комунікативної політики підприємства на міжнародному ринкуГоловко А. В.; Golovko A. V.