Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Проскурніна Н. В.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 9 по 28 из 53
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Recommendations for the formation of personal educational systems for students
Proskurnina N. V.
;
Проскурніна Н. В.
;
Проскурнина Н. В.
2018
Strategic directions of development of foreign economic activity of ukrainian enterprises in the world market
Vovk V.
;
Proskurnina N. V.
;
Tymoshenko K.
;
Вовк В. А.
;
Проскурніна Н. В.
;
Тимошенко К. В.
;
Проскурнина Н. В.
2020
Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачами
Проскурніна Н. В.
;
Шталь Т. В.
2019
Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інновацій
Проскурніна Н. В.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
2019
Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачами
Проскурніна Н. В.
2018
Аналітичний огляд напрямків та тенденцій розвитку глобальних ланцюгів постачань у світовій економіці
Проскурніна Н. В.
;
Вовк В. А.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
;
Vovk V. A.
2022
Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки України
Проскурніна Н. В.
;
Бестужева С. В.
;
Козуб В. О.
2019
Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємства
Проскурніна Н. В.
;
Макарова Д. С.
2021
Вступ до фаху : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Проскурніна Н. В.
;
Белявцева В. В.
2018
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
Проскурніна Н. В.
2018
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
Проскурніна Н. В.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
2021
Економіка зарубіжних країн : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» першого (бакалаврського) рівня
Проскурніна Н. В.
;
Доброскок Ю. Б.
2021
Економічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарів
Проскурніна Н. В.
;
Белявцева В. В.
;
Гусакова О. О.
2019
Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємства
Проскурніна Н. В.
;
Маліка А. В.
2021
Комплексний консультаційний проєкт. Методичні рекомендації до виконання для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньо-професійної програми "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня
Бестужева С. В.
;
Проскурніна Н. В.
;
Козуб В. О.
2020
Концептуальний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Проскурніна Н. В.
2019
Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економіки
Проскурніна Н. В.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
2020
Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»
Проскурніна Н. В.
;
Єресько Д. О.
2023
Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівня
Піддубна Л. І.
;
Проскурніна Н. В.
2023
Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Проскурніна Н. В.
;
Чернуха Т. С.