Просмотр собрания по группе - Тема competition

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 35 по 54 из 65 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Рубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.; Гронь А. В.
2017Негативний вплив монополій на економіку країниМишакова К. А.; Мишакова Е. А.; Myshakova E. A.
2017Операційні пріоритети як ключивий елемент підвищення якості операційного менеджментуЗахаров В. А.; Zakharov V. A.
2014Планування інвестиційної діяльності підприємства на зовнішньому ринкуМовчан Л. Н.; Мовчан Л. М.; Movchan L. M.
2016Поняття конкурентоспроможності: в пошуках універсальностіКотлик А. В.; Kotlyk A. V.
2016Проблеми формування конкурентних переваг молочних підприємств України в сучасних умовахРоманова А. В.; Романова А. В.; Romanova A. V.
2016Просторові, часові та структурні складові моделей діагностики проблемних ситуацій банківГапоненко О. Є.; Сергієнко О. А.; Шавлак М. А.; Гапоненко О. Е.; Сергиенко Е. А.; Gaponenko O. Y.; Sergienko O. A.; Shavlak M. A.
2015Підвищенння конкурентоспроможності експортної продукції підприємстваМішустіна Г. О.; Мишустина А. А.; Mishustina G. O.
2016Підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємстваБращенко В. Л.; Braschenko V. L.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічний маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2016Розробка та обгрунтування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваЗмєєва Г. О.; Змеева А. А.
2011Сутність поняття «конкуренція» на ринку праціГеращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Gerashchenko I. M.
2016Сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємстваПіляєва О. В.; Пиляева Е. В.; Pilyaeva О. V.
2013Сучасні напрямки вирішення проблеми щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства та людських ресурсівГеращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Gerashchenko I. M.
2014Теоретико-методичне забезпечення діагностики міжнародної конкурентоспроможності підприємстваКоростецька М. В.; Коростецкая М. В.; Korostetskaya M. V.
2013ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТРябик Г. Є.; Рябик А. Е.; Ryabyk G. Y.
2018Трансформація теоретичної сутності поняття конкуренціїПолякова Я. О.; Саладовникова М. С.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Удосконалення методичного забезпечення аналізу та оцінки міжнародної конкурентоздатності підприємстваСейтгулиев А. Д.; Сейтгулыев А. Д.; Seytgulyev A. D.