Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема competition
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 33 по 52 из 65
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2016
Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства
Артекова Т. О.
;
Артекова Т. А.
;
Artekova T. O.
2014
Методика технико-тактической подготовки баскетболисток с нарушениями слуха с использованием инновационных технологий
Козина Ж. Л.
;
Собко И. Н.
;
Прокопенко А. И.
;
Губа А. В.
;
Ермаков С. С.
;
Прусик К.
;
Цеслицка М.
;
Козіна Ж. Л.
;
Собко І. М.
;
Прокопенко А. І.
;
Губа А. В.
;
Єрмаков С. С.
;
Прусік К.
;
Цесліцка М.
;
Kozina Z. L.
;
Prokopenko A. I.
;
Guba A. V.
;
Iermakov S. S.
;
Prusik К.
;
Cieslicka M.
2016
Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Рубан В. В.
;
Мавриду В. Ю.
;
Селезнева Е. В.
;
Рубан В. В.
;
Мавріду В. Ю.
;
Селезньова К. В.
;
Ruban V. V.
;
Mavridu V. Y.
;
Selezneva K. V.
2014
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обучения
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.
2015
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Прохорова Т. П.
;
Гронь О. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Gron O. V.
;
Гронь А. В.
2017
Негативний вплив монополій на економіку країни
Мишакова К. А.
;
Мишакова Е. А.
;
Myshakova E. A.
2017
Операційні пріоритети як ключивий елемент підвищення якості операційного менеджменту
Захаров В. А.
;
Zakharov V. A.
2014
Планування інвестиційної діяльності підприємства на зовнішньому ринку
Мовчан Л. Н.
;
Мовчан Л. М.
;
Movchan L. M.
2016
Поняття конкурентоспроможності: в пошуках універсальності
Котлик А. В.
;
Kotlyk A. V.
2016
Проблеми формування конкурентних переваг молочних підприємств України в сучасних умовах
Романова А. В.
;
Романова А. В.
;
Romanova A. V.
2016
Просторові, часові та структурні складові моделей діагностики проблемних ситуацій банків
Гапоненко О. Є.
;
Сергієнко О. А.
;
Шавлак М. А.
;
Гапоненко О. Е.
;
Сергиенко Е. А.
;
Gaponenko O. Y.
;
Sergienko O. A.
;
Shavlak M. A.
2015
Підвищенння конкурентоспроможності експортної продукції підприємства
Мішустіна Г. О.
;
Мишустина А. А.
;
Mishustina G. O.
2016
Підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Бращенко В. Л.
;
Braschenko V. L.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічний маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Рубан В. В.
;
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.
2016
Розробка та обгрунтування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Змєєва Г. О.
;
Змеева А. А.
2011
Сутність поняття «конкуренція» на ринку праці
Геращенко І. М.
;
Геращенко И. Н.
;
Gerashchenko I. M.
2016
Сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства
Піляєва О. В.
;
Пиляева Е. В.
;
Pilyaeva О. V.
2013
Сучасні напрямки вирішення проблеми щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства та людських ресурсів
Геращенко І. М.
;
Геращенко И. Н.
;
Gerashchenko I. M.
2014
Теоретико-методичне забезпечення діагностики міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Коростецька М. В.
;
Коростецкая М. В.
;
Korostetskaya M. V.
2013
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
Рябик Г. Є.
;
Рябик А. Е.
;
Ryabyk G. Y.