Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 28.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга – важный фактор повышения качества продукции и жизниОрлов П. А.; Orlov P. A.
2016Основные факторы повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризисаОрлов П. А.; Орлов П. А.; Orlov P. A.
2016Major factors of increase of business entities social responsibility and their marketingOrlov P. A.; Орлов П. А.
2016Інноваційний маркетинг та менеджмент у системі вищої освітиПтащенко О. В.; Камінский Б. Ю.; Птащенко Е. В.; Каминский Б. Ю.; Ptashchenko O. V.; Kaminsky B. Y.
2009Последствия финансово-экономического кризиса и некоторые направления выхода из негоОрлов П. А.; Orlov P. A.
2019Оцінка впливу використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства на фінансово-економічні результатиРодіонов С. О.
2019Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійРодіонов С. О.; Брусніцина Д. Е.
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Cучасні інформаційні технології в умовах глобалізаціїРодіонов С. О.; Чепела В. В.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваГладиш Д. Г.