Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)
Методичні матеріали (М)
Монографії (М)
Навчальні видання (М)
Статті (М)
Статті студентів (М)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 20.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Товарна інноваційна політика" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Холодний Г. О.
;
Холодный Г. А.
;
Kholodnyi G.
2019
Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2018
Маркетингова товарна політика: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Холодний Г. О.
;
Холодный Г. А.
;
Kholodnyi G.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингова товарна політика" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання
Холодний Г. О.
;
Холодный Г. А.
;
Kholodnyi G.
2019
Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Притиченко Т. І.
;
Ус М. І.
;
Притыченко Т. И.
;
Ус М. И.
;
Prytychenko T. I.
;
Us M. I.
2020
Управління каналами розподілу та збуту. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2019
Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2021
Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринку
Ус М. І.
2017
Стратегічний маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Рубан В. В.
;
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.
2017
Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рубан В. В.
;
Рубан В. В.
;
Ruban V. V.
Просмотр
Автор
5
Ус М. І.
4
Ruban V. V.
4
Небилиця О. А.
4
Рубан В. В.
4
Холодний Г. О.
3
Kholodnyi G.
3
Холодный Г. А.
2
Рожко В. І.
2
Ус М. И.
1
Prytychenko T. I.
.
дальше >
Тема
12
ціна
11
збут
11
маркетинг
11
ринок
9
споживач
8
product
5
demand
5
маркетингові дослідження
5
попит
5
послуга
.
дальше >
по дате выпуска
5
2023
3
2017
3
2019
3
2022
2
2014
2
2018
1
2020
1
2021