Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 378.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2019Вимоги роботодавців до компетентностей випускників економічних спеціальностейЛисиця Н. М.; Ус М. І.
2018Cучасні інформаційні технології в умовах глобалізаціїРодіонов С. О.; Чепела В. В.
2019Innovation extension based on problem-oriented human resource developmentLaptev V. I.; Ivanova O. Y.
2018Теоретико-організаційні засади формування відносин суб’єктів реального сектору економіки з партнерамиУс М. І.
2018Соціальне партнерство в сучасній системі вищої освітиУс М. І.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваГладиш Д. Г.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологійВишньова Д. В.
2020Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингуБезсмертна К. Р.