Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 226.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Качество государственного регулирования и социальная ответственность предприятий как важные факторы конкурентоспособности продукции и страныОрлов П. А.; Orlov P. A.
2012Стійкий економічний розвиток як умова довгострокової конкурентоспроможності та убезпеченості суб’єктів господарюванняКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.
2013Характерні особливості інноваційної діяльності машинобудівної галузі УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2013Исследование факторов,определяющих тенденции развития интернет-технологий в маркетингеХолодный Г. А.; Родионов С. А.
2012Передумови стійкого економічного розвитку підприємства в умовах невизначеності та ризикуКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.
2013Проблеми інноваційної безпеки машинобудівної галузі УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингова товарна політика" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємств охорони здоров'я" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2018Важливі фактори підвищення якості підготовки студентів, маркетингу освітніх послуг та іміджу закладів вищої освіти УкраїниОрлов П. А.; Orlov P. A.
2019Економічна нормативна база підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.